PERSONLIG ASSISTENT SOM GØR EN POSITIV FORSKEL

Med 10 års erfaring som chefsekretær, koordinator, marketingassistent og iværksætter har jeg indsigt i langt de fleste administrative opgaver – uanset det er kalenderstyring, mødehåndtering, koordinering af opgaver, kommunikation, regnskab eller fx vedligehold af marketingmateriale. Erfaring som suppleres med relevant efteruddannelses inden for blandt andet online marketing og event management.

DIT BEHOV ER ALTID UDGANGSPUNKTET

Min fornemmeste opgave, som din personlig assistent, er at assistere dig i lige præcis det, som du har brug for. Blandt mine arbejdsområder er

  • Generel administration herunder også vedligehold af website
  • Kontakt til samarbejdspartnere for koordinering og opfølgning
  • Koordinator og assistent ved fx foredrag, konferencer og messer
  • Sparring på markedsføring – primært online

TRYGHED OG TILLLID ER NØGLEORD

Som din personlige assistent (PA) er du garanteret absolut loyalitet og fortrolighed. Jeg er samtidig et generøst menneske, som er hurtig til at træde til – også uden for almindelig arbejdstid.

“Efter at have deltaget i et 3 dages seminar, opdagede jeg pludselig,
at Inger havde været rygraden bag dette seminar.

Hun holder alle boldene i luften!

Inger havde styr på alt det administrative på seminaret, bøger, tilmeldinger,
mad, billeder, kaffe, the, ja selv træklodser var der styr på.

Og selvom der var alle de her opgaver, så var der altid et smil
og en glad kommentar, hvis hun lige blev blandet ind i seminaret, på vej til en opgave.

Jeg er selvstændig erhvervsdrivende og har meget ofte brug for en “rygrad” til at holde fast i alle enderne
– den person er Inger”.

Steffen Møller Pedersen, Konsulent og medejer infraNet.dk